سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

تشکیل جلسه تعطیلی مدارس تهران

    نظر

خبرگزاری ایسنا: معاون عمرانی استانداری تهران وضعیت فعالیت مدارس تهران در روز یکشنبه را اعلام کرد.

حسن کریمی گفت: مجموعه بررسی دستگاه‌های ذی‌ربط تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 12 دی حاکی از این است که شاخص کیفیت هوای تهران برای فردا افزایش چشمگیری نخواهد داشت و قطعا این شاخص به عدد 150 نمی‌رسد.
معاون عمرانی استانداری تهران افزود: بر همین اساس امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه نمی شود و فردا مدارس تهران تعطیل نخواهد بود.

هافبک جوان مدل شد

    نظر

هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

سعید عزت‌ اللهی مدل شد

صراط: هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی و باشگاه روستوف که رفته رفته جای خود را در فوتبال اروپا پیدا می‌کند این روزها وارد دنیای مدلینگ شده است.
عزت‌اللهی هم مثل علیرضا جهانبخش که چندی پیش به عرصه مدلینگ پا گذاشته بود این کار را انجام داد تا از این راه هم کسب در آمد کند.


کلوپ از بازی تیمش مقابل وستهام راضی است

    نظر

ورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است تیمش برای پیروزی در برابر وستهام همه کار کرده است. کلوپ: برای پیروز شدن همه کار کردیم به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش لیورپول در خانه در برابر وستهام متوقف شد تا دومین هفته متوالی بدون پیروزی را پشت سر گذارد. کلوپ گفت: "ما همه کار برای پیروز شدن کردیم. یکی از گلهای وستهام از روی ضربه آزاد بود و دیگر نیز شانسی بود. آنها موفق شدند از ما جلو بیفتند و در آن زمان ما حملات زیادی را روی دروازه آنها ترتیب دادیم و همه کار برای کسب 3 امتیاز کردیم. ما در طول جریان بازی زمان زیادی را در محوطه جریمه حریف بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. فکر می کنم برای پیروز شدن به کمی شانس نیاز داشتیم. کسب تساوی در این دیدار نه احساس خوبی به من می دهد و نه احساس ناخوشایندی. این بازی مانند دیدار هفته قبل نبود و از هیچ وجهی با آن بازی قابل مقایسه نیست. ما این بازی را با مساوی پشت سرگذاشتیم اگرچه بازی خوبی ارائه دادیم. گل اول روی یک ضربه ایستگاهی و گل دوم کاملا شانسی بود. ماتیپ که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت نتوانست توپ را کنترل کند و کاریوس نیز در آن موقعیت غافلگیر شد. نمی دانم کاریوس می توانست ضربه پایت را مهار کند یا خیر. برای نظر دادن باید فیلم بازی را دوباره ببینم".


بعد از مدتها یک بازی خوب و کاملا موثر

    نظر

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس مولر در مصاف هفته چهاردهم بوندس‌لیگا با ولفسبورگ به خیلی چیزها رسید. او بعد از مدت‌ها یک بازی خوب و کاملا موثر انجام داد. سپس در برد 5 بر صفر در آلیانس آرنا مقابل گرگ‌ها سهیم شد. حتی گلزنی هم کرد اما شرطی که با کارل هاینس رومنیگه قبل از رویارویی بسته بود، باخت. مولر که از 7 ماه قبل در انتظار زدن گلی در لیگ داخلی یعنی بوندس‌لیگا باقی مانده بود، توانست سرانجام گلزنی کرده و تور دروازه حریفی را به لرزه درآورد. و البته به انتظار طولانی 999 دقیقه‌ای پایان دهد.


مشعل تا روز پایانی مسابقات روشن خواهند ماند

    نظر

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین دوره رقابت‌های المپیک برگزار و مشعل این بازی روشن شد.

 بعد از اینکه اعلام شد پله اسطوره فوتبال برزیل به دلیل کهولت سن نمی تواند مشعل را حمل کند، گوستاوو کوئرتین تنیسور سرشناس برزیلی مشعل این دوره از رقابت‌ها را روشن کرد.

مشعل تحت الحفظ و تحت تدابیر امنیتی شدید خرید چای لاغری تن فیت وارد استادیوم ماراکانا شد و پس از روشن شدن یک گوی معلق آتشین بالا رفت و در یک حلقه خورشیدی قرار گرفت تا به شکل زیبایی نمایانگر نور، روشنی و پرتوهای خورشید باشد.

بدین ترتیب مشعل این دوره از رقابت‌ها در ورزشگاه ماراکانا روشن شد و طبق روال این مشعل تا روز پایانی مسابقات روشن خواهند ماند.

مشعل رقابت‌های المپیک در سفری 95 روزه با عبور از 83 شهر و از جمله 23 پایتخت، به برزیل رسید.


قهرمان شدن شطرنج المپیاد جهانی مقابل رومانی

    نظر

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، ملی پوشان شطرنج کشورمان در آخرین دور از رقابتهای المپیاد جهانی زیر 16 سال به میزبانی اسلواکی موفق شدند در یک دیدار حساس مقابل رومانی به پیروزی برسند و قهرمان المپیاد جهانی زیر 16 سال شوند.

ایران در حالی در این دیدار با رومانی به رقابت می پرداخت که از طرف دیگر رقابت روسها دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی خرید ساعت رادو آدولف در برابر بلاروس حساسیت دیدار پایانی را دوچندان کرده بود. در این دور علیرضا فیروزجا ، پرهام مقصودلو،آرش طاهباز و آناهیتا زاهدی فر ترکیب تیم ملی ایران را تشکیل می دادند.

علیرضا فیرزوجا ستاره ی 13 ساله کشومان موفق شد در این دیدار بازی پرفراز و نشیبی که حتی خطر باخت در آن بود را با هوشمندی به پیروزی تبدیل کند.طاهباز دیگر ستاره ی ایرانی این رقابتها با یک پیروزی شیرین و پرهام مقصودلو نوجوان شایسته کشورمان با یک تساوی ارزشمند باعث شدند تا تیم ملی این دیدار حساس را با نتیجه 2/5 بر 1/5 ببرد.

این برای دومین سال پیاپی است که تیم ملی شطرنج ایارن موفق به قهرمانی در المپیاد جهانی زیر 16 سال می شود.

پرهام مقصودلو-علیرضا فیروزجا-آرین غلامی-آرش طاهباز و آناهیتا زاهدی فر به سرمربیگری خسرو هرندی و سرپرستی محمد بنایی در این رقابتها حضور پیدا کرده بودند.

261شطرنجباز از 40 کشور جهان در این مسابقات حضور پیدا کرده اند. تیم ملی شطرنج کشورمان در دوره گذشته رقابتها به عنوان قهرمانی رسیده بود و در این دوره نیز بالاترین شانس کسب قهرمانی را دارد.

رقابتهای المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال از اول تا 9 مرداد به میزبانی پیرادتاتری اسلواکی برگزار شد.